Post by knowucatenjea on Feb 20, 2022 16:16:03 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Epic Heroes War: Super Heroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Epic Heroes War: Super Heroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer punten ▞▞▞
▞▞▞ Epic Heroes War: Super Heroes 2022 version ▞▞▞
Goed spel. Het duurt alleen te lang om goden te upgraden
Kan niet registreren en het stopt helaas
Na het uitgeven van geld heb ik gezien dat het krijgen van paars van Blue enorm minder voordelen biedt. Dus de 4800 edelstenen zijn zinloos. Het is dus geen beloning om te winnen, tenzij je veel wilt betalen... maar als je niet betaalt, kun je langzaam nergens heen. Ik zou je aanraden dit spel niet te spelen als je niet wilt betalen, en veel meer dan mijn $30.
Epic Heroes War: Super Heroes Petualangan old
Het is niet erg goed
Het is behoorlijk gebaseerd op het bekijken van advertenties, als je niet wilt betalen, bekijk dan advertenties om edelstenen te krijgen. Armzalig
Epic Heroes War: Super Heroes Sarguzasht spy
ik hou van dit spel ik heb het meer dan 2 jaar gespeeld. dit spel is de afgelopen 2 jaar mijn favoriet geweest. Ik hou van de spelers, ze zijn zo aardig voor anderen.
waar zijn mijn IOk-edelstenen ok ik zou mijn overtuigingen naar God upgraden, maar vandaag, toen ik incheckte, vond ik O-edelstenen in de partij ??
Grearat spelfamilie eerst 66
Er staat dat ik moet updaten, maar er is geen update. De game is zo goed om te spelen. Los mijn probleem op.
geweldig en perfect offline en online spelen
Geweldig
Ik heb een perfecte internetverbinding en heb elke dag miljoenen verbindingsproblemen.
Leuk schrijnend
Akasha
Bedankt voor je cadeaucode
HALLO ONTGRENDEL ACCOUNT ROHITKUMAR LAATSTE KEER AUB!
Game hay nhưng toàn door te laden dù mạng wifi rất tốt. Nph nên xem lại, load nhiều rất khó chịu.
👍 geweldig leuk spel, maar soms worden de advertenties niet afgespeeld..
hoe te updaten .ill geef 5 sterren indien il ipdate ..
Leuk spel voor kinderen en popl
Leuk tot nu toe
Hallo meneer, waarom wordt elke 12 uur de verbinding verbroken?
Arm
Epic Heroes War: Super Heroes Kalandjátékok bwz
hallo beheerders mijn ik heb er een klaag mijn vriend (accountnaam vvsp) hij bood en hij won midas met 194k gem, maar hij kan de held of de edelsteen niet krijgen, dus help hem alsjeblieft
Het spel is goed, maar als je dit spel speelt, moet je geld hebben. Je kunt dus een nieuw personage kopen en je krachten upgraden. Als je geen geld hebt, kun je dit spel niet op niveaus winnen.
Egt louk
Sonic Runners Adventure 경기 어드벤처 nrj
Leuke game DivMob heeft deze game verbeterd met nieuwe helden
Herstel de lading
en mijn mtcnk, en hmvyv manlief
zie
leuk spel van het type touwtrekken Ik betaalde voor de 4.99 edelstenen en mijn telefoon stierf terwijl ik in het spel was de volgende keer dat ik in het spel spring, werd mijn bestand gewist en opnieuw gestart en geen edelstenen
Het is een geweldig en enorm verslavend spel, maar het probleem is dat je moet betalen om meer helden aan te nemen. Ik kwam erachter dat Shadow Lord de enige held was die kon worden ingehuurd door 10 video's te bekijken, dus verbeter dat alsjeblieft. Ik bedoel, ik hou van mijn helden, maar ik wil ook vampier, dus verbeter dat alsjeblieft. Ik heb dit spel al verwijderd, maar het was per ongeluk. In Lords Mobile toen ik het verwijderde en op een dag toen ik het opnieuw downloadde, zag ik dat mijn gegevens nog steeds waren opgeslagen, dus kun je dat ook in deze game doen?
Dit spel is erg interessant